Artikelen 31 tot 40 van 63 in totaal

per pagina
Pagina:
  1. 2
  2. 3
  3. 4
  4. 5
  5. 6

Pakketvoordeel sokken

27 april 2016 13:48:12 BST

Met de verkoop van sokken heb ik destijds een bewuste keuze gemaakt voor kwaliteit. Ik vond het belangrijk om goede producten te verkopen. Daarbij wilde ik geen gedoe met klachten of retouren. Nu inmiddels 3 jaar verder besef ik me ook dat deze kwaliteitssokken uit Italie niet voor iedereen weggelegd zijn. Begrijpelijk, maar ook jammer. Want we geven met zijn allen wel veel geld uit aan kleding en schoenen, maar sokken moeten toch zo goedkoop mogelijk omdat niemand ze ziet....denken ze. 

Lees meer
Geplaatst door Carlo Lanza

Mannen in Stijl op inkoop in Italië

23 februari 2016 10:43:40 GMT

Vrijdag 19 februari 2016, voor mij een zeer belangrijke dag. Vandaag stond de trip naar Italië op het programma. Op deze vrijdagmiddag stond een afspraak gepland met een Italiaans sokkenatelier (een mogelijk nieuwe leverancier) in de omgeving van Brescia.   

Lees meer
Geplaatst door Carlo Lanza

Steun aan Alzheimer

22 januari 2016 07:01:29 GMT

Enige maanden geleden zag ik de sokkenactie voorbij komen van het Alzheimer fonds. Gezien het product had het direct mijn interesse. Daarnaast vind ik persoonlijk dat deze ziekte eigenlijk onderbelicht is. Zelf wist ik er ook niet alles van behalve dan dat het een vreselijke hersenaandoening was. Maar waarom eigenlijk? Waarom zijn er altijd die welbekende goede doelen die op ons netvlies staan? Ik besloot te helpen!

Lees meer
Geplaatst door Carlo Lanza

Mannen in Stijl & Winkels

14 november 2015 20:11:24 GMT

Sinds enkele maanden richt ik me naast de online activiteiten ook op samenwerkingen met andere winkels. Het doel is om mijn merk bredere bekendheid te geven, maar ook om mannen door het hele land kennis te laten maken met de kwalitatief hoogwaardige sokken uit Italië. De afgelopen week is er ook weer veel gebeurd. Hieronder lees je meer.  

Lees meer
Geplaatst door Carlo Lanza

Sokken & Alzheimer

2 oktober 2015 08:03:05 BST

Verkopen is iets wat ik oprecht leuk vind. In mijn geval help je mensen aan een authentiek product dat niet overal in Nederland verkrijgbaar is. Soms zelfs helemaal niet. Dat geeft veel voldoening kan ik je zeggen. Helemaal wanneer iemand jou om advies vraagt en je de klant op die manier ook iets kunt meegeven. Het hogere doel is denk ik dan ook het bieden van hulp aan mensen die dat nodig hebben. Dat klinkt wellicht wat zwaar in combinatie met sokken, maar met het doel dat ik hieronder bespreek is het zeer zeker van toepassing. 

Lees meer
Geplaatst door Carlo Lanza

Carlo als columnist

29 september 2015 20:54:46 BST

Moois nieuws vanuit het front kan ik jullie melden. De komende maanden zal ik namelijk als columnist optreden voor het platform Manners. Manners schrijft dagelijks over alles wat de moderne man boeit. Sinds een jaar of 2,5 heb ik goed contact met de hoofdredacteur van Manners. Aangezien ik met Mannen in Stijl en het opzetten van een nieuw sokkenmerk spannende tijden beleef hebben we overeenstemming bereikt om dit te gaan delen met de lezers en volgers van Manners. 

Lees meer
Geplaatst door Carlo Lanza

Witte sokken & Mary Borsato

28 augustus 2015 21:18:37 BST

 

Vanwege de distributie van mijn sokken naar winkels zit ik veelvuldig in de auto en rijd ik het hele land door. Van urenlang achter het stuur zitten word ik creatief. Ik zal vertellen hoe dit dan tot uiting komt. 

Lees meer
Geplaatst door Carlo Lanza

Mooie samenwerking!

26 augustus 2015 19:46:38 BST

Regelmatig sla ik vanuit mijn enthousiasme door en vergelijk de accessoires die ik online verkoop met kleine kunstwerken. Meer dan eens kijken mensen mij dan vragend aan. 'Het gaat toch om sokken, riemen en dassen'? Althans, dat hoor je ze soms bijna denken.

Lees meer
Geplaatst door Carlo Lanza

Van online naar offline | deel 2

22 juli 2015 16:11:36 BST

In mijn vorige column gaf ik al aan dat onder andere een goede klantenservice en overtuiging in je dienst of product zorgt voor groei en succes. Althans, dit is voor mij de basis geweest om klaar te zijn voor de volgende stap: het beleveren van winkels. Hieronder lees je hoe me dit vergaat en tot nu toe is vergaan.  

Lees meer
Geplaatst door Carlo Lanza

Van online naar offline! Deel I

12 juni 2015 22:00:10 BST

Oktober 2012, het moment dat Mannen in Stijl online ging. Om heel eerlijk te zijn wist ik niet wat ik ervan moest verwachten. Uiteraard stel je doelen, maar je blijft  - gechargeerd gezegd - in grote mate afhankelijk van een zoekmachine. Ik had geen fysieke winkel, maar een winkel van lucht. Gelukkig wel met echte producten! 

Wat ik wel wist is dat ik me op glad ijs begaf. Een impulsproduct als sokken online een platform geven met het duidelijke stempel 'niche'. In dit artikel beschrijf ik hoe je je in mijn optiek online kunt onderscheiden en hoe het mij de laatste jaren is vergaan. Ook beschrijf ik hoe ik gekomen ben tot de volgende stap; het leveren aan winkels. Van online naar offline! 

Lees meer
Geplaatst door Carlo Lanza

Artikelen 31 tot 40 van 63 in totaal

per pagina
Pagina:
  1. 2
  2. 3
  3. 4
  4. 5
  5. 6